AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
706

Vad tror ni om den här då?

Hej allihop förresten, är ny på forumet! Jag kommer nog att behöva ett & annat tips i fortsättningen också...

Den här köper jag snart:
Länk

Synpunkter?

Tack på förhand!

stratocaster

Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Verkar vara ett bra pris om skicket är lika bra som beskrivs i annonsen. Synd att det verkar som om ac saknas och det kommar man ångra så snart den riktiga sommarvärmen är här.

BMW CS #5139
Priset är inte speciellt billigt med tanke på miltal och avsaknad av AC! Hoppas att du blir nöjd iallafall.

/Simon
Normalt pris tycker jag om skötseln och skicket är bra.
Avsaknad av AC kan bli kinkigt, dock lär i det allra flesta fallen AC:n på en 12år gammal bil en stundande källa till plånboksdränering och kanske därför inte så kinkigt på en bil i 30kkrs klassen. Detta skall dock ses som en vild spekulering baserat på hur jag hade resonerat vid ett ev E34 köp mellan +/- AC-bil.

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
Tack för svaren! Det var nog precis vad jag ville höra faktiskt... jag gillar bilen & priset själv (speciellt efter prut till 31').

Men om erfarenheten (=ni) inte tycker att det är oskäligt på något vis så fullföljer jag köpet och återkommer morrande när nåt kostsamt går sönder :)

Skämt åsido, tack för hjälpen.

Kör försiktigt
stratocaster

St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Mycket bra köp! En 93:a för 30 000kr är ju otroligt mycket bil för pengarna. Motorn ska ju, enligt folk som vet, vara mycket behaglig!

Du kan nog gratulera dig själv till ett bra köp.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.