|
|
|
|---|---|
|
Hej allihop förresten, är ny på forumet! Jag kommer nog att behöva ett & annat tips i fortsättningen också... Den här köper jag snart: Länk Synpunkter? Tack på förhand! stratocaster | |
|
Verkar vara ett bra pris om skicket är lika bra som beskrivs i annonsen. Synd att det verkar som om ac saknas och det kommar man ångra så snart den riktiga sommarvärmen är här. BMW CS #5139 |
|
|
Priset är inte speciellt billigt med tanke på miltal och avsaknad av AC! Hoppas att du blir nöjd iallafall. /Simon |
|
|
Normalt pris tycker jag om skötseln och skicket är bra. Avsaknad av AC kan bli kinkigt, dock lär i det allra flesta fallen AC:n på en 12år gammal bil en stundande källa till plånboksdränering och kanske därför inte så kinkigt på en bil i 30kkrs klassen. Detta skall dock ses som en vild spekulering baserat på hur jag hade resonerat vid ett ev E34 köp mellan +/- AC-bil. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Tack för svaren! Det var nog precis vad jag ville höra faktiskt... jag gillar bilen & priset själv (speciellt efter prut till 31'). Men om erfarenheten (=ni) inte tycker att det är oskäligt på något vis så fullföljer jag köpet och återkommer morrande när nåt kostsamt går sönder :) Skämt åsido, tack för hjälpen. Kör försiktigt stratocaster |
|
|
Mycket bra köp! En 93:a för 30 000kr är ju otroligt mycket bil för pengarna. Motorn ska ju, enligt folk som vet, vara mycket behaglig! Du kan nog gratulera dig själv till ett bra köp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.