AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
649

Styling till E28

tjenare finns det verkligen en bra sida för E28 som till exempel frontspoilers,sidokjolar ,bakspoilers....

jjag har redan varit inne på och sökt här i forumet om styling till den fast ingen sida som verkligen säljer denna kjolapaket...

Länk

nån som vet en sida styling till E28 ??????

///MVH
Generellt sett är svaret på din fråga nej, det finns mycket lite stylingprodukter till E28.

Kinnby tillhandahåller dock vita blinkers Länk

Vill du ha ett kjolpaket så rekomenderar jag M535:ans. Oöverstigligt dyrt att köpa nytt men brukar ibland finnas till salu som begagnat på tex autopowerbörsen.

Väghållningsatser och lite trimdelar finns på Länk

Mvh
///Jonas
M535'an Länk

det finns M535:ans front att köpa på realcar fast jag letar efter bakkjol och sidokjolar också.......

//MVH
Mual85..

Tyvärr finns det inte mycket "styling" ( kjolar etc etc) till E28.

Oftast hittar man bara andra utseenden på sådant när det gäller firmorna som stylade modellen på den tiden, tex alpina...
Men då gäller det nästan bara frontspoilern. Jag har själv sökt
J-kligt mycket på nätet om detta, men det ser ut som att om man vill ha något annat får man antingen leka lite själv med plast eller köpa delar och sedan modifiera en hel del.
Kanske kan några "kit" till E34 passa om man lägger ned lite jobb. Finns väl någon front tex vis som skulle kunna smälta in utan att förstöra E28 vackra :) kaross linjer alltför mycket.

kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.