|
|
|
|---|---|
|
Vill veta vad man ger i försäkring för en sådan ? Snackar alltså om den italienska m3:an.. MvH:Daniel "Drullen" Andersson | |
|
Dom flesta påstår att man betalar som en vanlig 320i, dock har jag hört att vissa försäkringsbolag klassar den som en vanlig M3. --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Slog in regnumret på den som finns på nfs.nu hos länsförsäkringar och skulle få betala 5563:-/år. Detta var för en helförsäkring, kör max 1000mil, boendes i hyresrätt med boendet försäkrat hos dem. Körkort i nio år. Detta är precis lika som 320in jag har. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Betalar 5200helför/helåret för min 325:a polaren betalar bara 3200 för samma försäkring för sin 325:a Så jag vet att det kan skilja lite.. Men betalar man bara som för en 320 så kan det ju va värt att kolla upp dem lite mer =) Men ska man dra en gissning så bör dem inte kosta mer än en vanlig 320 ?? MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
Kollade nyss upp Trygg hansa och de verkar se den som en värre modell än en 320. Likaså IF där man inte kan kolla upp priset på grund av särskilda bestämmelser för det fordonet. Länsförsäkringar har billigaste försäkringen än så länge... (för mig) ///BMW - Was sonst! |
|
|
JohanE: Så runt 5500kr på dej då och du skulle köpt en ? Vad ger du för m3:an om man går fråga ? MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.