|
|
|
|---|---|
|
Tja någon som vet vilka bromsok som passar fram på 750 e32, från E34 540 ska det passa, men passar det från 535,525 osv? måste nämligen byta ett... | |
|
och jag har dom vanliga skivorna , inte dom större som man har 4 kolvsok till. |
|
|
Samma bromsok fram på alla E32 samt E34 540, när det gäller enkolvsoken. Övriga E34 har anndra ok. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
oki ,tack |
|
|
Hej! Erikw: Stämmer det verkligen? När jag köpte slitsade skivor till 730:n fick jag köpa 740 ok för att oket skulle gå "över" skivan. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Magnus18: Du har rätt. Jag kollade i ETK och såg att 730 (både M30 och M60) från november 87-> har E34-bromsar. Före detta datum hade 730 samma bromsar som övriga E32. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej! Men då är det E23. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
E23???? E32 gick i serieproduktion september 86. Först ur var 735i, några månader senare kom 730i. Det var i samband med introduktionen av E34 som 730i fick de mindra bromsarna. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej! Mitt fel, jag tänkte helt fel. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.