|
|
|
|---|---|
|
Har precis köpt en 525i -93 (underbar bil!) och ville bara presentera mig. Utan tvekan så kommer jag att behöva hjälp framöver när nåt går åt h-e. Omedelbar fråga: var hittar man askkoppar till bakdörrarna? Skroten eller? Har inte tänkt röka i bien, men det är inte så snyggt med bara hål in i fästena... Tack på förhand! stratocaster | |
|
Välkommen hit till gemenskapen! Vill du ha garanterat ej använda/rökta så köp nya på BMW. Vet inte säkert men det låter inte som någon jättedyr pryl. /Martin |
|
|
Hej, Välkommen! Vill du fråga om gitarrer så går det bra oxå ;) /Lazze ttp://images.cardomain.com/member_images/9/web/381000-381999/381957_50_full.jpg |
|
|
Välkommen! Leta reda på ett par någorlunda fina askkoppar på skroten. Sen är det bara att diska ur dem noggrant. Luktar inget. Jag gjorde så. mvh |
|
|
Blev lite konstig signatur där.. /Lazze Länk |
|
stefannorr |
www.bildelsbasen.se |
|
Hummm, jag har minsann inga askkoppar i dörrarna på min. Sitter en i bakkant mellan framstolarna avsedd för baksätesåkare. Där sitter även en ciggtändare. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tack för hjälpen allihop! Blir nog en titt på skroten först & främst... fast bildelsbasen var ju en väldigt nyttig länk :) stratocaster |
|
|
Hör med ECP (se länk ovan)dom kan säkert fixa en askkopp,jag beställde en till förra bil(525i -88) och fick den i lådan ett par dagar sennare.... Lycka till med bilen! BMW CS Nr:05043 Mvh Ricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.