|
|
|
|---|---|
|
hej! ni som har erfarenhet på däcksbredder till en e32 735ia -87 ge mig tips är ni snäller. jag skulle vilja ha 245 runt om, men vad säger ni om detta? mvh anders. man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke! | |
Paap Reeder |
Hej! Skall du köra på svenska vägar kommer det att spåra som f... eftersom just inget vägunderhåll sker numera. MVH /// Paap R |
BMW Fanatiker |
Visst går det,jag åker själv med 255/40/18 fram 275/35/18 bak MEN! som paap skrev det spårar ,vad gör man inte för utseendet! BMW Fanatiker |
|
kalas då vet jag! de är ju kul att fett e bra nån gång:-) mvh anders man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke! |
|
|
Jag hade 245/40-18 fram samt 265/35-18 på min fd. E32. Funkade problemfritt för mig. Lite spårigt vart det, men det viktigaste är att man har en juste framvagn med denna dimension. Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
tack för tipset pj! jag kollade din länk...ahhhh mycket vackert! jag kommer att försöka med 245,or runt om. hoppas alla som svarat får en kalas sommar i och utanför era bimmers. mvh anders. ps körde en volvo 740 ett par dagar.....hur fan kan nån vid sina fulla sinnen köpa dyligt? vill inte aldrig ha en sån:-) ds. man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.