|
|
|
|---|---|
|
Tja! För er som är intresserade så finns det en trevlig polsk motsvarighet till denna sida med massor av trevliga videoinspelningar. Gå in under "video", välj "aktualne filmy" och luta er tillbaks. Som sagt mycket bra gjorda, speciellt de 3 första. MVH /D | |
|
Hehehehe, länken förstås: www.mpwr.prv.pl |
|
|
Bilderna ser ju fina ut. Ska bara försöka få videosarna att funka, hmm .php-format?? jaja det löser sig! tackar för tipset=) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Windows Media Player eller Divx funkar för min del att spela med /D |
|
|
300+: PHP är bara scriptspråket på siten (ala .asp) Filmerna är i .wmv (windows media video) Länk "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
|
Dziekuje! :) /Manray/ |
|
|
Manray>>>>spoko, niezle chlopaki tam sobie gumy pala /D |
|
|
hmm jaja, i alla fall funkar d inte för mig. ja gör väl ngt fel... det finns ju fler sidor... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
300+>>>högerklicka på filmen du vill ladda ner och markera "spara mål som....." då fungerar det kalas. /D |
|
|
Gillar scenen där de är stannade av polisen och scenen där polismannen vänder sig om mot kameran och frågar om han ser bra ut och kameramannen bara säger Nej! Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Herr Gaspedal>>>>Hehehe, tyckte också den var grymm. I övrigt har grabbarna gjort ett supernice jobb med klippningen samt bakgrundsmusiken. /D |
|
|
dominik, hehe jo ja vet hur man sparar. brukar funka kanin men inte på denna sidan... filerna sparas i .php... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.