|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder: Hur breda är fälgarna fram/bak? Vilken dimension på däck ska det vara? Jag har nämligen 1 framfälg och 2 bakfälgar liggandes på jobbet som är lite repiga. Tänkte få tag på en framfälg till och lämna allihopa till nån som fixar fälgar så det blir RIKTIGT. Tänkte sedan lägga på dessa på min E34 touring och undrar då också om nån annan gjort det? Måste man modda skärmkanterna för att få plats? Vet inte vad det är för ET heller. Tacksam för hjälp!! Kidde BMW - the ultimate drug... | |
|
Om du har fälgarna varför tittar du inte på de? Det står på fälgen "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
245 40 18 Fram 275 35 18 Bak Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Patrik: Kollade lite på en av bakfälgarna idag och kunde inte hitta nåt, därför postar jag frågan. wendtan: Tack för det! Vet du också vad det är för bredd på fälgarna? Bak gissar jag 10x18, men är osäker på framfälgarna. /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
8x18 et20 fram 9,5x18 et22 bak "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
Tack för det Patrik!! Då får man börja leta framfälg. /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.