|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Undrar vad de är för nån läpp på den här Länk och var finns den att köpa? | |
|
Det vill jag också verkligen veta! Höjde utseendet otroligt mycket, och detta utan att bygga ner mer än ett par cm! mvh Robert Sahlin |
|
| Precis! Ser mkt bra ut med den där läppen, vad de nu är för någon | |
|
Jag har nu mailat säljaren i hopp om att han vet! Någon annan som har någon gissning på vad det kan vara? mvh Robert Sahlin |
|
|
Dtm har ett fler tal men har inte sett nån sån heller... Snygg säkert svindyr.... sony |
|
|
Säljaren visste inte :( Någon som kommit på vad det kan vara för läpp? mvh Robert Sahlin |
|
bmwdr |
kolla in RealCar... Vinden i nacken en skön sommardag ;) |
|
Nepp, inte hos Realcar heller... letar som en tok, men hittar inget :( mvh Robert Sahlin |
|
|
Hehe kul att fler än jag har tänkt på detta! Sparade den bilden i går och funderade lite sökte lite på nätet men hittade ingen som var riktigt lik den. Följer denna tråden med spänning fm. nu. |
|
|
Schnitzer... Min bror hade en sådan på sin E36:a Micke Länk |
|
|
Länk Vet inte om det är samma i denna annons, finns ej bild. Men ring o hör med säljaren. . Micke Länk |
|
|
titta runt på Länk finns väldigt många m3 någon borde ha eller veta vad det är för läpp!! Min M3: Länk |
|
badeben |
ser ut som hamann läpp som går på typ 5200kr Länk |
| De kan stämma att de är en hamann läpp. Liknar en sån iaf. Men billig var den då inte! | |
|
Antagligen... f*n va dyr den va... uscha... Men fiiiin :) mvh Robert Sahlin |
|
| den var riktigt fin, men själv tänker jag köpa en Rieger Cupspoiler fram nu :) | |
|
Jag tror att det är en AC Schnitzer läpp, ser inte riktigt på bilden Jag har en i alla fall en AC Schnitzer läpp på min 328 iT E36. Jag mailar bild i morgon |
|
|
anders&Eva328iT: Kanon :) mvh Robert Sahlin |
|
| Det är en AC Schnitzer läpp!!!! | |
badeben |
så ser ac svhnitzer läppen ut Länk |
badeben |
den är inte lika |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.