|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
På väg att köpa denna 523iA: Länk men paranoid som man är tänkte jag ändå höra ifall det finns ngn där ute som kollat på bilen men av någon anledning ratad den. Kan ju vara ngt man missat... Stort tack på förhand! | |
| Köpte bilen igår! | |
| Köpte bilen igår! | |
|
Grattis till en förhoppningsvis problemfri bil. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Grattis! Letar själv något liknande. Får man fråga om det gick att pruta? :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Ytterst lite, bara ett par tusenlappar. Han jag köpte av, hade köpt bilen för 12.000€ i Tyskland för 2 månader sedan, men hade nu fått möjlighet att köpa loss sin lägenhet i Malmö och behövde pengarna. Bilen har en enda ägare i Tyskland som kört 14.000 mil. Snubben som tog in den hann bara köra 300 och nu är jag tredje ägaren. Har tittat på över 25 bilar, de flesta 528:or och 523:or innan jag bestämde mig för den här. Det som gjorde att jag föll, var skicket som är helt utomordentligt samt att bilen är aspensilver vilket i mitt tycke är snyggaste och mest praktiska färgen. Även nice med svart skinn som inte blir lika lätt skitigt som ljusare. Bilen är i nyskick! Skall ladda upp lite bilder till galleriet sedan. Hade gärna sett att den hade mer uttrustning, men det viktiga finns där. Sedan får man stå ut med att det är vevar i bakdörrarna, men det gör jag gärna med det skick bilen är i. |
|
|
Nu vill ja inte på något sätt "rain on your parade" Men kontrollerade du garanti rep i tyskland samt läste av LKM hos bmw? Gratulerar till en Fin vagn iaf! Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Hej Grattis! Säger du att det är Aspensilver så är det det. Men på bilden ser den verkligen ut som titan eller arktis -silver. Lycka till /Lazze Länk |
|
|
Aspensilver?!? aldrig !! den här bilen (liksom min egen) är Aspensilver: Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Ser ut som Articsilber. | |
| Tror man får kolla i instrumtionsboken och se vad det är för färg, detta e oliiidligt spännade :-) | |
| Som man stavar | |
|
Helt rätt! Den är arktissilver och inget annat! Farsan hade en aspensilver tidigare och blandade ihop bilarna. Båda två är grymt snygga färger förövrigt imho. Det finns minsann tränade ögon på detta forum! :=) |
|
|
Tjusig bil, hoppas bara du att du redan har gjort som wendtan sa.. dvs kollat reparationer/miltal i tyskland samt vad LKM tycker. Min 528i Touring Länk |
|
| Claros! | |
|
Nästan rätt :) Min 528i Touring Länk |
|
stefannorr |
Har inte 97 or som standard elhissar bak eller är de bara på sv sålda? |
|
Todde att det var standard med elhissar på alla E39'or :-| /Lazze Länk |
|
|
Elhissar bak är icket standard på svensksålda 523 heller.. Mvh Janne. |
|
|
På -97:or menar jag nu... Mvh Janne. |
|
|
Har iofs en dotter på 3 år som kommer att sitta bak, och ju mindre knappar för henne att pilla på.. :=) Men nog känns det lite forntid alltid. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.