|
|
|
|---|---|
D-diddy |
För första gången så hoppade jag över polleringen iår och vaxade ändast, detta för att jag ska lämna in bilen på lite rostlagning efter vinterns saltbad. Jag upptäkte att det är väldigt jobbigt att vaxa en svart bil. när jag gått ett varv så var bilen tokdammig redan och man behövde damma av igen. suck. det är snyggt men jobbigt med svarta bilar. Resultatet blev dock förvånansvärt bra, lättjobbat vax och suveränt resultat. vaxet var fr. Smartab inhandlat på Micro. det bästa var att det inte var någon krita i det så att det blir inte vitt på gummilister etc. kan rekomenderas. första turen bar ner till stan 18.5 grader i centrala örebro idag :D David. ps dom pekade och log när jag åkte på stan efteråt så antagligen tyckte fler än jag att det blev fint. "The unattainable is invariably attractive" |
D-diddy |
Jag ska inte tvätta och vaxa min bil mer... så fort jag gör det, blir det regn. det slår ALDRIG FEL :( David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Jag tycker det är bra att det regnade idag. Det fick dammet som ligger överallt att binda sig lite och inte befinna sig precis överallt i luften. ;-) /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.