AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.097

hur mycket hade ni betalat för denna bil?

Länk

jag ska hämta bilen imorgon i gävle priset e redan bestämmt men vad jag undrar e om jag har gjort en bra affär. det som jag har fått med vid köpet e rh splitt fälgar med bra däck fast bak däckena e 230,40,17 fast dom ska helst vara 255.40,17, ögonlock,klarglasblikers ett grymt ljudsyste fram.. plus m3 cab fälgarna med nya vinter däck.. vad skulle ni betalat för denna bil?? skulle vara kul med synpunker, vill inte att denna tråd ska spåra ur med en massa löjliga bud o priser.. utan seriösa svar tack.
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Kan inte värdera den men måste bara säga att jag har sett den här i stan några gånger och den ser VÄLDIGT fin ut!
Underbart med en cab nu till sommaren!

Får be om ursäkt för inlägget (med tanke på sista raderna i ditt inlägg...)

///
Nicke

Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768
jo tack jag vet.. jag ska hämta bilen om mindre än 20 timmar o det var verkligen länge sedan jag såg en e36 i detta skick det e extremt vad fin den e.. längtar tills imorgon då bilen e min o jag får köra iväg den från er dalmasar ner till oss griniga närkingar hehe.. jag e väldigt nöjd över affären men vad jag undrar e vad ni hade kunnat tänka er att betala för en sådan här bil i detta skick??
si
123
silwer
325IC -94
Vet nån vart mna får tag på en sån däe krom ring runt växelspaks damasken? ser snyggt ut juh!
Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3

Bilen har "rätt" pris tycker jag, skit fin dessutom. . Tycker att den gått väldigt lite också. Har han service bok? Kan han garantera milen?
Krockfri? Gör ni ett M-test samt mil test innan köp?

Bmw om du älskar att höras..
Bmw ludde
Tycker att den gått så mkt som en sån bil ska göra, den e 7år gammal och har gått 8000mil, det e juh ca 1150mil/år, plus att det är en cab, de körs ju inte allt för ofta på vintern.

Bilen Länk
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

mojja, vad hände? Berätta för oss.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.