|
|
|
|---|---|
|
Någon som har eller vet vart man får tag på aluminium pedaler till min M Coupé...årsmodell 99 | |
|
Kolla t.ex Powerbörsen. Enligt mig är AC Schnitzer snyggast, finns hos OCL Brorssons. Länk /Manray/ |
|
|
Finns t om dom som säljer aluminiumpedaler här under delar säljes. Kolla där så finner du kanske det som du söker. 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
| testa ebay. där har jag köpt min forstöd och ångrar att jag inte köpte pedalerna där oxå. | |
|
Har ett irriterande gnirkande ljud i mitt fotstöd för vänterfoten. Vid närmare granskning upptäckte jag att någon i bilens tidigare liv har tryckt till så hårt med vänsterfoten att det har blivit en spricka i fotstödet. Sannolikt därför det missljuder. |
|
| Joon; är original fotstöd i plast? kanske hjälper det att limma ihop med pl400 ? | |
| Z3c 4 ever: Vad är pl400? | |
| superlim/fogmassa | |
| Z3c 4 ever: Aha, OK. Det kan ju vara ett alternativ till ett nytt originalfotstöd i plast, eller ett snyggare i alu. | |
| jag har nu alu pedaler och aluforstöd. funderar på att skaffa nåt matchande på passagerar sidan. hur skulle det se ut med 2 st fotstöd monterade parallet med varandra på golvmattan i höjd med passagerarens föter ? inspiration från Ferrari 612 ;-) | |
|
Hej! Hur monterar man fast fotstödet? |
|
|
olg: plåt skruv rakt igenom plasten. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.