|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| JA KOMM FRÅN UME!!! | |
|
Uppvuxen i bl.a Boden och Kalix, bor numera söderut men har fortfarande sommarbostad i Arjeplogstrakten. - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Invandrad till Malmberget från Münchens utkanter. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
kiruna.. Nå hej |
|
|
Bor i Luleå.. Har bott i Göteborg över tio år, men är född i Gällivare.... |
|
|
Barndomen tillbringades i kallhålet Myrheden vid gränsen mellan Västerbotten och Norrbotten, mor & far tyckte nog att det blev för kallt till slut så vi flyttade 3 mil söderut till varmare breddgrader till ett mindre samhälle som heter Jörn. Där jag fortarande bor kvar till mina gamla storstadskompisars stora förskräckelse... "BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller" |
|
|
Gäddede norra jämtland Länk |
|
|
Född i Malmberget! |
|
| Piteå hära ! | |
|
från lycksele, men bor och går skola för närvarande i övertorneå. Alpina Power! |
|
|
Bor för närvarande i Boden Alpina: Gissar att du går på Nord?! //Simon |
|
|
stämmer bra det.. längtar redan tills sommaren. inte har jag väl pratatm om den förut:=) Alpina Power! |
|
|
Ne, men jag är från Ötå, gissade att du går där bara. Har själv gått på Nord //Simon |
|
|
låter trevligt det.. just nu kör jag en skabbig svart 320i. Alpina Power! |
|
| Okej, har inte sett den, men ja är bara i ötå på helgerna. Vad går du för utbildning då? | |
|
luleå här Joakim E |
|
|
Xtracrispy. men... är det inte helg nu??? är på toorovaara. med klasskompisar från ekonomiadministration:) Alpina Power! |
|
|
Jo de är de ju, men jag och tjejen ska julhandla lite i luleå imorrn. Går de vilt till på turovaara? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.