|
|
|
|---|---|
|
Någon som kollat den här? Länk Ser av bilderna att ratten verkar väldigt nött för 12.800 mil, men jag kanske bara är paranoid? Funderar hursomhelst på att åka och kolla, men tänkte bara höra först ifall ngn redan sett den och bildat sig en uppfattning. tack, | |
|
Av egen erfarenhet vet jag att en del av deras bilar kändes minst sagt risiga map ålder och mil, fick en del bad wibes där inne. Var iof två år sedan och kan ha ändrats sedan dess. Vet att det skrivits om dem på forumet med. Sök på löddeköpinge och autocity och du skall finna... mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Tack Kristoffer, Sökte på både Autocity och Löddeköpinge och fann väl ett par inlägg, men väldigt litet skrivet. Inga rena omdömen heller. |
|
|
Tycker även att skinnet på förarstolen ser mer slitet ut än milen talar för men det är ju sånt som kan bero på en massa saker. Jag kan bara jämföra med min egen bil som rullat över 14.000 och där skinnet inte är hälften så slitet. ___ BMWCS #5157 |
|
|
Tänkte just fråga om hur skinnets kvalitet är jämfört med låt säga en gammal E32.a(min t.ex). Skinnet på min E32:a ser ungefär lika slitet ut som på denna E39(iaf som det ser ut på bilden)..Min E32:a har nu rullat mer än dubbelt så långt som denna touring.... Mvh Janne. |
|
stefannorr |
Var syns de att ratten är sliten? nog före att ja sitter med min bärbara dator med dålig upplösning men ändå,tycker inte heller skinnet ser speciellt illa ut. |
|
stefannorr...På rattkransens läder!!!Vart annars? Moahahaha.. Skämt o sido...Naturligtvis omöjligt "via bild" att säga något helt "bombsäkert"...Men,skinnet SER UT att vara lika "slitet" som i min E32:a hur som helst.. Mvh Janne. |
|
stefannorr |
Hon som hade min nuvarande bil var en vacker tjej med långa långa naglar,syns att hon trummat me dom på skinnet *L*.. |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Såld. Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.