|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Efter en viss tids begär efter en E28 dök så en 528a upp, tröttnade efter 2 månader och satte ut annons men inte några seriösa svar. Så helt plötsligt svarar en kille på en gammal köpesannons på E28. Han hade en M535a, mums tänkte jag och föreslog ett byte. Sagt och gjort blev det ett byte och äger nu följande: M535i -86 15000-16000 mil Alpinvit Shrick kam Chippad 3" system Sportluftfilter *lite glad* |
-BeeMWe- |
Föresten, antar att det är någon här på forumet som ägt den tidigare. BMWpower.nu nummerplåtshållare. Tror regnummer börjar på MKU, U:et kan vara fel... Någon som känner igen? |
|
Fin bil. Antar att det är denna? Länk Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
-BeeMWe- |
Hm näe, fel årsmodell å regnummer |
|
Grattis till en MYCKET trevlig bil. MVH Morgan. Länk |
|
|
Inte MKO-004 ? Eller? |
|
Gemini__ |
Grattis till köpet, superfina bilar är det!! //Thomas |
-BeeMWe- |
Det var MKU :) |
|
bara att säga grattis!!!!! hoppas du får kul med den. det har jag fått ialla fall m.v.h jompa |
|
-BeeMWe- |
Hoho besiktigade den idag. Detta kommer kosta mig lika mycket som bilen i inköp hehe. Hoppas den blir klar till någon BMWträff. |
|
Ok! Rada nu upp anmärkningarna,vi vill gärna veta :) Mvh Janne. |
|
-BeeMWe- |
Hmmm vad jag minns... *Silentblock *Spindelleder *Rostiga bromsrör bak *Rost i golv *Rost i kant mellan innerskärm och framskärm så man kunde lyfta hela fronten (mycket underhållande hos besiktningsgubbarna :) ) Här måste det svetsas som fan *Fattades skruv i spindelledshållaren *Fel färg på blinkers(vit lampa i vita glas) *Dålig belysning till nummerskylten *Löst batteri Bra att veta *Rostskadat höger innerskärm(spricka) *Tätning spindelled Det var det enda... Hehe Beräknad kostnad för att få den tip top8förutom detta) är 20 papp. Men då kan jag klämma ut en hel del också vid ev försäljning. |
-BeeMWe- |
Visst var det märkligt att fjäderskålarna var fina? |
|
Ok! Lite rost får man räkna med ;) Lycka till måste man ju säga, med den i grunden mycket trevliga vagn! Mvh Janne. |
|
|
Fjäderbenen el. "skålarna" är säkerligen utbytta för ett antal år sen...Brukar nästan vara det första man måste fixa i rostväg på denna vagn.. Mvh Janne. |
|
-BeeMWe- |
Det blir seriös renovering nu iaf, inge spackel. Svets och ny plåt och tennspackel om jag lyckas med metoden. |
|
-BeeMWee- : Är detta möjligtvis din?? Länk |
|
-BeeMWe- |
Det stämmer, hinner inte, behöver något som ja kan köra med i jobbet. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.