|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni jag ska köpa quad lights Länk eller Light masks Länk | |
|
Sorry, men inget av dem... /Micke |
|
|
Tycker Light är snyggast. Men det beror mycket på vilken bil det är. Antingen så tycker man det är skitsnyggt eller skitfult. Tycker det passar De flesta compact-bilar bra. Har du original insatser bak? Mastemot |
|
| light masks tykte jag va snyggast i varje fall | |
| Light masks såklart! | |
|
Lite skeptisk till dem båda, men Light Masks var klart snyggare... mvh Sahlin |
|
|
Masternot Jag har orginal insatser bak. Vad har det med framljusen att göra ? :) Själv tycker jag att squad är snyggare, på bilden iallafall, men man vet inte hur det kommer att se ut på riktigt :) |
|
|
nä ingenting egentligen.. Tänkte bara på helheten.. Men om du sätter in Light och byter insatserna bak till nyare??? Men som du säger är det rätt svårt o se hur det ser ut innan :p Mastemot |
|
| Ska bränna 3 lax på vita blinkers & lexuslampor bak + de där maskerna. | |
|
Köp hellre undre OCH övre ögonlock, det ser bättre ut än light masks tycker jag. Quad lights tycker jag ser för jävligt ut om ni ursäktar språket. //Thorssa |
|
|
riktigt fula båda 2, köp istället ögonlock =) dom långa det e mkt snyggare och ger en argare look hade angeleyes på min bil när ja köpte den. har bytt till vanliga nu med vita blinkers.. angeleyes passar inte på bmw tycker ja, tar bort själva bmw känslan :( sen ser bilen lägre & bredare ut med dom andra bakljusena |
|
|
skulle aldrig förstöra min bil med nåt sånt, men ifall du måste välj Light masks. Köp hellre klarglaslyktor och angeleyes, lite dyrare men snyggare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.