|
|
|
|---|---|
cr |
Någon som vet var höjdgivarna sitter till nivåregleringen??? Spanade som hastigast igår när jag bytte till sommarhjul men hittade inga ute vid hjulen. Mvh Calle |
|
Dom sitter på länkarmarna. Sök så hittar du flera ställen här där det skrivs om detta. FordLTD Min BMW Länk |
|
| Såg din 525:a igår Ford! Du åkte vid Gretas parkeringen. Själv åkte jag 525TDS Touring -96, grön. | |
| Nja, det kanske inte var igår... Men någon gång under helgen var det. | |
|
OK jag såg dig också :-) Jag körde lite mot den nya svarta E34:an som har tre stora bigknicks fram....... Det gick bra fort på storgatan i fiskarstan ;-)) Den hade ett M-emblem bak men jag hängde med enkelt. Den är en 525:a från Tyskland importerad nu i vår. Såg helt ok ut. Är dock väldigt tveksam till hans påstående om att hans 525:a hade öppet filter, vassare kam mm för han körde inte ifrån mig alls. Du får gärna stanna och surra lite om du vill nästa gång du ser mig :-) Peter / FordLTD Min BMW Länk |
|
|
Glömde skriva att den svarta är en touring. Han som har rambutiken på öster var förresten och hämtade en Diamantsvart E34 540i sedan i stockholm i lördags. Jag ska åka och kolla in den imorgon. FordLTD Min BMW Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.