|
|
|
|---|---|
|
Tetsade min 323a idag och när man Släpper helt på gasen så hackar den till. Varför gör den det? Har inget luftfilter på men det kan väll inte ha något med det att göra? Eller? Tacksam för snabba svart! _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! | |
|
motorfästena? BMDoubleV Länk |
|
|
Nepps det är det inte för dom har jag kollar. Och har precis haft i och ur motorn med så dom är fräscha:D Nån som har nån annan uppfattning om vad det kan vara? _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
kan det vara drivlinan som är glapp?? Då kan det hända att den juckar till lite vid släpp av gas |
|
|
Då får jag kolla upp det imorn. Den ska ut på väg om 4-5månader och då ska den vara i perfekt skick:D! Men om det finns fler saker som det kan bero på så skriv gärna så man kan kolla allt:D! _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
| Det har väll med "cut off" funktionen att göra samma på min försvinner dock om du chippar.. | |
|
Men det är ju gratis oxå! Eller hur? Och Cut-Off är vad? Är inte så haj på alla namn:D _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.