|
|
|
|---|---|
Jompa |
dr. shrick har ju ett insug till 2,8l motorn som tydligen ger en ganska rejäl effektökning. Men jag har för mig att jag läst någonstans att det finns en annan tillverkare som har ett som är ännu bättre. Känner någon till detta? I så fall vilken tillverkare, hur mycket ger det, var kan man köpa det, vad kostar det. Tack på förhand hälsningar Jonny Livserfarenhet beror inte på din ålder utan hur du levt ditt liv. |
|
Vet du om dr. Shrick har insug till andra BMW-motorer också? |
|
|
Alpina gör ett och Diana vad jag vet , Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
Jompa |
Jag vet inte om det finns till andra BMW motorer för anledningen till att man byter på 2,8l motorn är att det finns ganska mycket att hämta ur denna motor med ett bättre flödande insug. (Pga vissa regler i tyskland 1995) Livserfarenhet beror inte på din ålder utan hur du levt ditt liv. |
|
Ska du ha en bra insug till M52 utan att det kostar mycket. Sätt in ett insug från M50 så ska du se att du blir helnöjd. Eftersom M52:ans insug fungerar som restriktor. Tror att det skulle ge ca 210 hk. |
|
Jompa |
Finns det någon som har bytt insug på M52 2,8l och i så fall hur gick det? effektökning Totalkostnad Hur ändrades motorkaraktären |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.