|
|
|
|---|---|
kjelle81 |
Jag har en 528i -97, men cd-vxl ät stulen, vad kan jag montera för växlare, går det bara med BMW orginal eller finns det andra märken som passar. MVH Mikael |
|
Sony har speciella spelare för BMW. Det finns en tråd om detta. Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
|
Alpine har en växlare som passar. Rek utpris till kund ligger på 4300:- om intresse finns kan jag fixa den nån krona billigare åt dig ;-) Mvh S4power |
|
|
Funkar alla knappstyrningsfunktioner på ratten och mittpanelen med dessa växlare oxå? Harri Nikander, din koskenkorva i etern |
|
|
JAg såg en 528iA-96 Limo med en Pioneer växlare monterad i skuffen. Den hade separat fjärr för att funka. Tror bara orgväxlare funkar med ratt+mittknappar. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
På Alpinen ska alla original styrningar fungera. Alpine har växlare som passar till BMW från 96- Mvh S4power |
|
|
Sony`n ska oxå alla funktioner funka. Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
|
Jag har en BMW reverse bandare i min 523:a. Går det att koppla CD till den eller måste det vara Business för att ansluta CD-växlare? Det verkar så på länken för Sony-växlare. Någon som vet? /Mats |
|
|
Det har sagts mig att man kan koppla in en cd-växlare på en av radiokanalerna - jag har inte sett det själv. Det var Danderyds bilstereo jag hörde det ifrån. "Don't groove your waggle - Ben Hogan" Hälsningar, Tomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.