|
|
|
|---|---|
///Sashe |
Hade tänkt att införskaffa mig sådana.. främst för att slippa sot på fälgarna.. Någon som har erfarenheter av green stuff beläggen? Mvh |
|
Jag har dem på sedan ungefär 6 månader och är nöjd. Det blir fortfarande "sot" på fälgarna men markant mindre än med orginalbelägg men framför allt är det mycket lättare att få bort då "sotet" från dessa inte biter fast. Bromsar gör de ungefär lika bra som orginalbeläggen, kanske aningen bättre men det kan vara inbillning också. Som nackdel kan jag nämna att för mig iaf så gnisslar de mer, i synnerhet i början, fast det går bra att leva med. Mvh Björn Länk |
|
|
jag funderade på att köpa green stuff men ändrade mig när jag läst lite om dem. Negativt : dom ska tydligen slitas väldigt fort skevar ofta skivorna och har inte mycket bättre bett än orginal Positivt: klarar högre tepratur inan de tappar verkan, dammar mycket mindre om du använder sök funktionen Länk och söker på EBC eller green stuff så hittar du massor med info och komentarer (det jag skev var inga egna erfarenheter utan sammanfatning av vad jag läst eller hört av andra) jag kan rekomendera peansweden fyll i Länk så ringer dom upp dig mycket trevliga (obs ingen reklam en rekomendation) |
|
Esa |
Jag har kört med gröna, röda och har nu dom gula. Dom gröna är endast för gatan men tål bankörning med gatdäck, åtminnstånne på en lättare bil. De röda fungerar bra på banan. Dom gula kan jag tyvärr inte rekomendera, dom släpper material till skivorna med världens obalans som följd. Hur använder du bilen? Ska du köra på bana köp de röda. |
///Sashe |
Jag kör endast på gata.. Och det är endast pga av det här satans dammet som jag vill ha nya belägg.. Mvh |
|
I så fall är de gröna något för dig. /G |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.