AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
794

Vad är denna 328 i sthlm värd?

Ko
84
Kokerskan
Biarritz blau 540IM -00
Har planer att flyga från Norrland till Sthlm för att titta på denna 328 -95, men tycker att priset är relativt lågt, vilket förbryllar mig lite?

Länk

Står en sådan här bil i denna kurs eller ska man börja ana oråd?, bryr mig inte om att den saknar skinnklädsel eller M-utrustning utan är mest intresserad av en fin bil till bra pris.

tacksam för svar.....

Kokerskan
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Ja, priset är verkligen bra tycker jag iaf!
Låga mil är ju alltid bra, men kolla så att allt stämmer...
Ser ut att vara fukt i strålkastaren, kanske man måste byta hela insatsen? Dyrt?

Är den fin så tycker jag den verkar vara ett bra köp!
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
om du kollar på bilden där man ser bilens högra sida, så tycker jag den ser ut att vara omlackad från bakdörren och bakåt, varför?
Ko
84
Kokerskan
Biarritz blau 540IM -00
Tror att det är ljuset som gör att färgen bryts vid dörrkanten, har surrat med killen och tyvärr äe det fälgen på bild som följer med + plåtfälg med vinterdäck, bra däck dock....
imman i lyset är väl standard på de här bilarna....kanske går att täta...

Tack för din syn på det hela iallafall.....är lite osäker...

Kokerskan
Pe
763
Persson
540IAm Touring -99
Kan nästan garantera att höger framdörr har annan färg än vad framskärm och resten bakåt har. Tror inte att ljuset gör såatt både framskärm och bakdörr/bakskärm ser mörkare ut.

Körde tidigare SAAB 9-5 men har nu fått tebax förståndet och letar BMW!!
Ko
84
Kokerskan
Biarritz blau 540IM -00
är fotograf och vet att foton kan ljuga, men vid bilden över interiören så märks ingen skillnad om inte bara en framdörr är omlackad som ni misstänker?
bra att ni såg detta ska kolla upp!

Kokerskan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.