|
|
|
|---|---|
|
Har dragit ditt ett par splitters på bilen. Kan man ha det så här eller ser det fånigt ut? Länk Hoppas länken funkar.. MVH jimmy | |
|
Ska jag vara ärlig så....... det ser inte bra ut... Försök få tag på en M3 front istället. --- Min E30: Länk /Chrille |
|
| jag tycker att det ser helt ok ut. skulle själv vilja ha men vet inte riktigt om det passar på en E34 | |
|
du bør ha en front som går utover, og ikke innover om du skal ha splitters slik. |
|
|
Jimmy: Har oxå funderat på att montera splitters, men då av modell GT splitters likadana som orginal splitter som just sitter på M3 GT-bilarna. Går inte så mycket (inget) framåt utan bygger bara nedåt. Så här: Länk Gillar inte den varianten som du monterat, men smaken är ju olika eller hur. Tycker du d är snyggt så ska du behålla dom på. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Jag kan heller inte säga att dom hevade bilens utseende direkt. En clean M3 front skulle se bettre ut om det är den sportslige looken du är ute efter. | |
|
Anledningen till att jag inte köpt splitters som går neråt och bygger ner bilen är alla dessa jäv....a farthinder som duggar tätt här i O-hamn. Skulle jag satt på sånna splitters så hade jag fått krypa över alla farthinder. Med andra ord så hade livslängden på dem varit en vecka typ. MVH jimmy |
|
|
Jimmy: Vet va du menar, hade tidigare en Riegerläpp under org. spoilern och bilen blev nästan okörbar, med en markfrigång på ca 6cm. Den läppen bygger dock hela 6-7cm och därför tänkte jag testa hur det blir med splitters, dessa bygger ju endast 3 cm. Men under den tid jag hade Riegerläppen (ung. 1,5 år) så förbrukade jag 3st. :-)...inte billigt. Tur man har en polare som fixar styling lite billigare. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.