AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.013

Splitters på bilen?

Har dragit ditt ett par splitters på bilen.
Kan man ha det så här eller ser det fånigt ut?

Länk

Hoppas länken funkar..

MVH jimmy
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Ska jag vara ärlig så....... det ser inte bra ut...
Försök få tag på en M3 front istället.

---
Min E30: Länk

/Chrille
jag tycker att det ser helt ok ut. skulle själv vilja ha men vet inte riktigt om det passar på en E34
du bør ha en front som går utover, og ikke innover om du skal ha splitters slik.
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Jimmy: Har oxå funderat på att montera splitters, men då av modell GT splitters likadana som orginal splitter som just sitter på M3 GT-bilarna. Går inte så mycket (inget) framåt utan bygger bara nedåt. Så här: Länk

Gillar inte den varianten som du monterat, men smaken är ju olika eller hur. Tycker du d är snyggt så ska du behålla dom på.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Jag kan heller inte säga att dom hevade bilens utseende direkt. En clean M3 front skulle se bettre ut om det är den sportslige looken du är ute efter.
Anledningen till att jag inte köpt splitters som går neråt och bygger ner bilen är alla dessa jäv....a farthinder som duggar tätt här i O-hamn.
Skulle jag satt på sånna splitters så hade jag fått krypa över alla farthinder. Med andra ord så hade livslängden på dem varit en vecka typ.

MVH jimmy
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Jimmy: Vet va du menar, hade tidigare en Riegerläpp under org. spoilern och bilen blev nästan okörbar, med en markfrigång på ca 6cm. Den läppen bygger dock hela 6-7cm och därför tänkte jag testa hur det blir med splitters, dessa bygger ju endast 3 cm.

Men under den tid jag hade Riegerläppen (ung. 1,5 år) så förbrukade jag 3st. :-)...inte billigt. Tur man har en polare som fixar styling lite billigare.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.