|
|
|
|---|---|
|
Finns BMW 325-92 i karossmodellen e30?Det är en tyskregad bil. Har sökt i modellguiden men den tar endast upp svenssålda modeller.Det borde ju vara en e36 men jag är ej säker. Det är en 2 dörrars med Klima o. skinn samt den mesta övriga utrustningen. m30 i e30 | |
|
Lär nog vara en E36a --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Ja, E36:an kom väl redan 91? |
|
|
fanns inte e30 kombin kvar ett par år längre än sedanen? har iaf för mig det. |
|
|
Jag vet att i sverige såldes e30 325 tom 91. e30 318 såldes även 92 o.93. E36 karossen började säljas i sverige 91. Jag vet inte varför,men jag har en känsla av att bilen i tyskland som jag syftar på är en e30-jag vill ju inte åka till tyskland i tron om att det är en e36 men så är det en e30. m30 i e30 |
|
|
det borde juh gå att reda ut med säljaren eller hur... /mvh jocke |
|
|
E30 325i Sedan slutade BMW tillverka i december 1990. Så det finns enstaka bilar som blev av 91-års modell. /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous deeptone" |
|
| Jag hade en 316-91 med E30 kaross. | |
|
325i Touring finns däremot som 1992-års modell /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous deeptone" |
|
| se där viste väl att jag inte var senil ännu iaf.:D | |
|
jokko) Säljaren kan ingen som helst engelska och jag är mycket dålig på tyska.Innan jag ber någon med tyska språkkunskaper att ringa på bilen åt mig så vill jag vara nästan säker på att det är en e36. m30 i e30 |
|
|
Cabben gjordes i alla fall till -91. Det är möjligt att det till och med finns -92:or (jag tycker mig ha sett annonser på sådana). ---- Projekt Ascona B: Länk |
|
|
cabbarna gjordes till 93.. 93 finns både E30 o E36 cab.... en E30-91 som är uttagen efter augusti 91 reggas som en 92a i sverige |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.