|
|
|
|---|---|
|
Läs reportaget om sveriges ETCC-team, Crawford Racing som kör BMW. Den erfarne racingföraren Calle Rosenblad kör sin nya BMW 320. AutoPower har följt med hela teamet under racinghelgen på Monza i Italien. Här hittar du reportaget: Länk Mvh Tommie, AutoPower.se | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jisses va bra Tommie !!! ///MVH Hasso Länk |
| Absolut världsklass! Man blir helt mållös! | |
| verkligen intressant och bra läsning | |
|
Varje gång man läser något av Tommies reportage så önskar man att den tekniska biten av sidan kunde sköta sig själv, så att han fick mer tid åt att skriva sina alltid lika läsvärda och roliga texter! Började gråta av skratt när jag läste om den italienska förbannade polisen som var för volymiös för att kunna smita genom staketet :-D KANON!!!! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kan inte göra annat än att hålla med om det Kalle säger! Mycket roligt att läsa! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Humm. Fan Tommie, nu har du verkligen VISAT hur du vill att ett reportage ska se ut! Ribban är lagd för oss frilansare, undrar om man någonsinn kommer skriva mera. :-) KLOCKRENT Tommie!!!! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Mycket bra! Hittade bara ett stavfel, Ronnie Peterson hette vår störste racingförare genom tiderna. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Mycket snyggt reportage! Jag känner igen scenen när man ligger under bilen och petar och det regnar ner lecakulor överallt man petar :) De attans kulorna letar sig in överallt! Kul att se att de har samma metoder att laga bilen i proffs-stall som i amatörracing. Fast vi har större släggor ;) |
|
| Världsklass! ; | |
|
Riktigt kul och intressant läsning! Tack Tommie m fl på AutoPower.se /RS2 |
|
| Kan bara instämma i berömmet. Mera sånt! | |
|
Mycket intressant läsning.Toppen repotage helt enkelt. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Nä nu j*vlar! Det är ju typ 3 ggr längre än mina reportage :))) Riktigt bra Tommie! :) Världsklass! Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.