|
|
|
|---|---|
|
Jag har funderat på att köpa från stylabilen.se är det nån som har köpt angel eyes därifrån till sin e36. Jag har läst igenom nästan alla inlägg om angel eyes men det är så många olika bud var man ska köpa. Stylabilen.se har kompletta strålkastare och det är ett måste, för bilen måste gå att återställa till orginal. Tacksam om nån vet nåt. | |
\\\M 325i ZENDER/// |
köp ett par billiga som typ danmobility har ist 599kr...hur mkt den lyser vet jag inte men tycker det inte e värt på en e36. --- Projekt trippel xXx i gång. |
| Ska jag handla där så kunde jag lika gärna köpt en epa traktor. | |
| De angeleyes från Danmobility lyser jätte svagt. Om du e ute efter kvalitet så rekommenderas inte dem. | |
Burberry |
M5dinnan. Jag är inte dum nog som du och köper originala angel eyes för 6500 spänn i alla fall. köper hellre nårra som lyser svagare för 500. Dessutom är det inte ferrari vi snackar om här... |
Burberry |
När det är mörkt ute lyser de från danmobility alldeles ypperligt. fint, starkt, blått.. på dagen lyser de svagt.. men vem bryr sig? |
|
Inte vet jag om man är dum bara för att man vill köpa kvalitetgrejer, då måste ju alla som köper BMW vara helt blåsta. |
|
|
Burberry: du är nog smart!!!! vad fan är det för fel på att köpa "för bra saker" nu!!! du kan ju köpa dig en skoda och se om dom har något ekonomi forum!!! Min M3: Länk |
|
|
"inte e värt på en e36." Va é de för snack? Okej om man har värsta skabbet från 91 men tänk dig en riktigt fin 98a... skulle de inte vara värt att lägga några tusen på den? Dessutom sa han att han måste ha kompletta strålkastare... de får man inte för 595:- Stylabilen-snubben är schysst men jag har haft problem med ett par grejer jag köpte där. Vet inte om de beror på dålig kvalite eller otur. |
|
|
ravve: vad menar du med värsta skabbet från 91? har du inte själv en 91? |
|
Burberry |
Adrian. Jag har de angeleyes. Och de är riktigt bra. Och jag anser att det är korkat att köpa hela kittet för 6000 spänn när man får feta angeleyes för 500, visst de lyser svagare på den ljusa dagen? Men det är inte då du vill ha effekten, inte sant? -Best live BMW drive- |
|
Dom från stylabilen.se kostar ca3000 och det är kompletta strålkastare med blinkers, men det får vänta för jag tänkte byta ut ljuddämparn före. När jag ändå håller på att skriva så kan jag säga att jag i går tog isär strålkastarna fram och la in 5w glödare även i halvljus lyktorna, nu glöder det från alla fyra lyktorna oo oo, det blev grymt bra å snyggt tillsammans med dimljusen så nu får angel eyes köpet vänta ett tag. |
|
|
Foten: jo jag har en 91:a men det är inget skabb... Vad jag menade är att 91 är första årgången på E36 och därför störst risk att den kan vara mest sliten... därför gav jag 91 som exempel. |
|
M3-Skövde |
Har presis monterat mina kompl. angel eyes från stylabilen.com Grymt läckert, lyser kanon och jag är nog den mest kräsne här på jorden. Väntar nu bara på mina projektor-blinkers från samma ställe. |
nizze1985 |
Ursäkta om det är en lite offtopic-fråga, men vad var det för m3:a som fanns -99? Keep up the good work! |
|
M3 E36 Fanns fram till och med 99. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
nizze1985 |
Ok! Jag bara undrade för enligt modellguiden www.autopower.se/modellguiden/e36.asp så fanns den bara tom -98. Den kanske fanns i Tyskland ett år till? Keep up the good work! |
|
Till M3 Skövde: Har du nå bilder på bilen med angel eyes monterat som jag kan få se? |
|
| Nizze: Varför undrar du vad det är för m3a som fanns 99? Ingen har väl nämnt någon sådan? | |
nizze1985 |
M3-skövde skriver att han har en. Jag tvivlar inte på honom, jag bara undrar vad det är för en... Keep up the good work! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.