|
|
|
|---|---|
|
Har en polare som har en 540-98 med tv/navi, hittade på mekartips hur man tar bort spärren så att medpassageraren kan se på tv när man åker, han har gjort som det står ett antal ggr, men funkar inte. Nån annan som har haft liknande problem? Larry | |
Plumber |
Japp, funkar inte för mig heller... har en 540 96:a... Funkar inte för min kompis 740 98:a heller... |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Likaså här. Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
Hej Det fungerar inte på min bil heller... Finns det något annat tips om hur man går tillväga för att ta bort spärren? |
|
|
Hej å tack för svaren, har sökt som fan på nätet men icke. Undrar om en Bmw verkstad fixar sånt? Antingen är det säkert svindyrt eller så får dom väl inte, nån tycker väl att det är trafikfarligt, men för passageraren är det ju kanon. Larry |
|
| Försökte med trixet att ta bort tv spärren på en 728 -98, nu fungerar inte tv längre. Tips?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.