|
|
|
|---|---|
TobbeBMW |
Idag när jag skulle iväg en sväng så var min stereo stendöd, inte ett pip. Min fråga är nu, sitter det nån särskild säkring för radion eller skulle andra funktioner ha upphört också, mig veterligen så är det BARA radion som inte fungerar. Vilken styrka och plats i säkringsboxen har i så fall säkringen till radion?? Det e tråkigt med tystnad i bilen... |
TobbeBMW |
Jag hittar ju ingen säkring som är sönder, letat som en tokig i eftermiddag :-) Misstänker på att det är glapp i nån kontakt bakom radion (det är ju så mkt plats där att jobba) Alternativt har hela radion lämnat in... ska låta en tekniker kolla på den på måndag om jag inte löser det imorrn. |
|
Sitter det inte en säkring på själva radion? // Pantzare |
|
TobbeBMW |
jo, sitter en säkring, men den e hel. Var det första jag kollade |
|
kan vara så att det sitter en säkring på +kabeln till stereon....nu vet jag inte om du har en bmw orig. radio eller en eftermonterad...men i min e30 är det draget kablar lite hursomhelst och där sitter det säkringar på allt möjligt :) bland annat en på +kabeln till stereon...kan vara svårt att få fram alla kablar som går bakom stereon, inte mycket plats i e36... MVH Johan K |
|
TobbeBMW |
Eftermonterad Pioneer tror att det e nått kabelbrott inne i panelen= surt :-/ |
TobbeBMW |
Det var radion som glappar, funkade inte i polarns bil heller. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.