|
|
|
|---|---|
SoNeTT |
Hej, Jag köpte min första bmw nu i förra veckan. Det är en 320 - 86:a som har gått 21.000 mil. Den är svensksåld och har skinninredning från M3:an och M3 ratt.. Svart/lila metallic och går som en klocka... jag fick betala 8.000 kronor för denna underbara bil, men nu ser jag här på säljes att bara min skinninredning kostar mellan 5 och 6 rusen här på autopower... Kan det vara nåt enormt fel jag har gått miste om eller hade jag bara en jääävla tur?? Ha det bra alla nya BMW kompisar !!! =) |
SoNeTT |
Juste, sen tänkte jag kolla vilken typ av oktan den tycker om mest, jag tippar på 98, kan det vara rätt?? |
|
om bilen är fräsch (inga större mängder rost, inte särskilt slut i lacken) och går bra så är det definitivt ett bra köp! sen att du har m3:ans skinninredning är ett plus! MVH Johan K |
|
|
som sagt, går den bra, är fräsch så har du helt klart inte betalat för mkt , låter som en bil i 15 - 20k klassen förutsatt att den är fin då. grattis och välkommen. /mvh jocke |
|
SoNeTT |
Javisst, den går hur bra som helst och är i fint skick.... Tack... --------------------------- Bemer for the lucky ones. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.