AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.368

Gratis instruktionsbok

Sa
76
Sailor
520iA Sedan 2001
Det är möjligt att detta förslag har funnits tidigare på forumet, men jag har inte hittat det. Jag tycker det är så bra så jag vill sprida det. Många söker ju instruktionsböcker här på forumet. Själv har jag en i bilens handskfack men vill gärna ha en hemma också. Nu har jag lösningen. På följande länk finns instruktionsböcker på engelska för flera olika BMW modeller att ladda ned i form av pdf-filer
Länk
Jag tycker det är jättebra att ha den i datorn med hyperlänkar och sökbarhet.
Om någon har problem att ladda ned den så kan jag maila den jag använder nämligen E39 2001.
Visserligen är de för amerikanska utföranden, men jag har inte sett några skillnader ännu.

/Ola
Skön, skönare, BMW
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Undra om det är förbjudet att scanna in sin manual och lansera den här tex? Jag har scanner och är villig att scanna den och lägga upp den här om flera gör det också.

Mvh
Kristian
ro
41
robban75
740 ia -95
Det finns inget liknande för E38:an??

Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
På BMW:s forum för 7-serie ägare fanns det tidigare manualer för det mesta inom E38:a att ladda ner i PDF-format.

Ska se om jag har länken sparad på PC: hemma och postar den i så fall.
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
jag tror att det är ganska olagligt... jag fick en tillsägelse för att jag lade ut en pdf fil med E34 broschyren som jag hade scannat in...

En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt!
bole
Jag hittar ingenstans manualen till Business Radio/Kasette till E46-an i pdf format :-(
Sa
76
Sailor
520iA Sedan 2001
Vid en närmare titt ser jag att instruktionsbok bara finns för E39 på den angivna länken.
Till de övriga nämnda BMW modellerna finns enbart specifikationer. Ursäkta om jag misslett någon.
Visa användare
219
beni1979
323ci-00_e46
var kan man hitta till e46???????
bole
finns på www.bmwusa.com .. sen registrerar du dig på users circle tror jag det hette..fast du behöver en VIN på en bmw-såld bil...går att hitta om man söker på nätet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.