|
|
|
|---|---|
Xtreme M-Touring |
Jag skulle behöva en avskärmningsplåt till min e36:a pga trimfilter. Jag vill ju ha den kalla luften på rätt ställe. Någon som vet var man kan handla en sådan? Eller om det finns någon länk som leder till en hemsida där sådanna finns att handla? Någon? "Bättre en fimp i krattan, än kramp i fi...." |
|
Det finns ju en del M-bilar och jag har även sett en Z4 3,0i som har avskärmingsplåt, dock på avgassidan då, men det kanske går att fixa en sådan plåt och modifiera den lite för att passa ditt ändamål!? Borde ju finnas som reservdel på BMW t.ex. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Är ganska enkelt att fixa själv! Så här gjorde jag: Länk. 1,5 mm:s plåt, värmetålig färg och kantlist, sen är det bara att mäta, kapa, bocka och svära.. :-) |
|
|
bockade själv i 2mm durkaluminium, man måste nästan göra själv för att det inte ska kosta skjorta. summan av kardemumman för min plåt (som vart snygg dessutom) 0:- /mvh jocke |
|
|
bockade själv i 2mm durkaluminium, man måste nästan göra själv för att det inte ska kosta skjorta. summan av kardemumman för min plåt (som vart snygg dessutom) 0:- /mvh jocke |
|
Xtreme M-Touring |
Det bästa hade ju varit om det funnits att köpa färdigt, men man kanske får ta fram sina metal-erfarenheter som legat i vila... :) Tackar för bild och tips. "Bättre en fimp i krattan, än kramp i fi...." |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.