|
|
|
|---|---|
|
DNS - Trading. Jag har försökt beställa grejer från de nu 3 ggr men har inte fått ett smack. Ingen bekräftelse ingenting. Mailade de 2 ggr, inget svar. Någon här som har handlat från de? Min bil Länk | |
|
När jag skulle beställa grejjer hos dom så ringde jag dom istället för dom värkar inte svara på e-mail, Sen kan dom ha en rätt lång leverans tid men den får du reda på när du ringer till dom. Mvh// Jonas Min Bil: Länk |
|
| Har handlat en vinge av dem, ringde visserligen och hämtade själv hos dem... De är billiga men det är rätt mycket jobb med slipning och dylikt. På min vinge fick jag slipa av 15mm på ena sidan då den var för bred för underdelen av vingen (GT vingen til E36) Slutresultatet blev bra dock! | |
| Ring istället. Jag köpte ögonlock till mina (ex) 320, och det var dålig kvalité på sk*ten. | |
|
Hmm.. Man kanske inte ska handla av dem. Verkar ju inte för seriösa. // Leone Min bil Länk |
|
|
Halloj ! är ny här men ville bara poängtera att jag just köpt en front från dns... och den satt fanimej som smäck ;-) satt som om den vore orginal. det va en "no name" men innuti så satt det en märkning ...det är en Lumma front för bara 2550:-..... kan rekomendera defenetivt dom Metal Rules ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.