AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.273

Lacka Bilen? Bra priser!

Tjenare alla! Har funderingar att ev lacka om min bil!
Tänka först beställa ett kjol paket, och sedan skicka in bilen på lackning! Nån som vet nåt bra ställe som har HUMANA priser angående lackning! Vill bara lacka utsidan av bilen och inte båda in/utvändigt!
Mvh / Micke
Där jag lackade min bil (M5 E34) fick jag ett rätt OK pris...Mitt tips:Åk runt o visa upp bilen för olika firmor o be att få pris!I mitt fall fick ja som högsta pris på ca 35"....:-(.Där jag till slut lacka bilen blev de betydligt billigare!Hörde även med Stylingkompaniet i Mellerud o de skulle ta 17500 för hellack,helt ok pris dock så blev de en annan firma här i Sthlm som fick "uppdraget"...
Såg att du bor i Uppsala så om du vill så maila mig så kan du få nr till firman som fixade min bil,ring upp sen o åk dit o visa bilen så får du ett humant pris:-)

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
Ah, ok va fick du ge för lacken då? Och hur omständig vart lackeringen? Har en kompis som skulle kunna ordna för ca 10 pix, Men men... Får se om man får tag i nån som vill göra jobbet billigare!
BETYDLIGT mer än 10pix!!Men då lämnades bilen in precis som den va o hämtades helt klar(de demonterade kofångare,samtliga lister mm)...Det var en "vanlig" lackering inkl sk "mellanslip"....10" får man nog ge om man gör all demo själv men då exkl mellanslip!
Tänk på att om lacken reser sig efter 1 år så är pengarna du lagt ut som bortkastade....Bättre o lägga lite mer o få det gjort bra,därmed inte sagt att man inte kan lacka bra för 10"!Av seriösa lackare får men 2 års garanti oxå...

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
Joorå, känner han som lackar så! Och han är DUKTIG på lacka! han har lackat flera bil delar åt mig! + har sett bilarna han sprutat med special färger, så kompetensen är det inget snack om! Däremot priset!
Känner att jag inte vill slänga iväg 10 pix på lack! =(
Saken är det att det MÅSTE åtgärdas eftersom skärmkanterna börja bekänna färg =P
Så därav ny front + lacka det mesta av bilen! =(
Ma
442
Marcus.
335i E92 M-tech -10
523i -07
Tror inte att du hittar nån som kan lacka den för mycket mindre än 10000. Visst går det, men om han du känner nu är så bra som du säger är ju inte 10000 mkt pengar...
Hmm, kanske är värt sina 10 papp... eller är bilen värd det?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.