|
|
|
|---|---|
|
Är det så att det finns fjärrlås på alla e39?? Alltså inget larm, utan bara knapp på nyckeln till att låsa upp centrallåset. Eller finns det utan, alltså stoppa nyckeln i dörren o vrida om? Kan man se nånstans på bilen om man har det, typ en mottagare eller nåt? | |
| Jag har inget fjärrlås på min -97. (snyft) | |
|
Ingen som vet mer?? Jag har inte haft fjärr till min innan men när jag skulle beställa ny nyckel på bmw, så började de prata om att det "nog" ska gå på min bil. Enligt bmw sverige så "bör det funka, men det är inte säkert".??? Mycket obegripligt! Har iallafall beställt nyckel med fjärr som de lovade ta tillbaka om det inte skulle fungera, kostar dock 1260:- . |
|
|
Hur många nycklar får du för 1260:- är det 4 nya eller bara 1? Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Min -96 E39 har kun direkte-nøkkel-kontakt-åpning, hvis du skjønner ;) Begynner å bli lei av stikke'n inn hele tiden. Dessuten sliter jo de nye låsene ut en nøkkel fortere enn jeg kan si d-r-i-t-t-n-ø-k-k-e-l. Er halvveis gjennom den ekstra nøkkelen nå :( Hadde vært kult om det kun var å skifte nøkler så man kunne få "fjärr". Tror dog det ikke er så enkelt. Må nok regne med minst 5000,- i tillegg. Det er jo tross alt BMW, og ingen ting er standard eller oppad kompatibelt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.