AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.393

bygg bilder min 325 24 Tic

Mr
1
Mr Cossie
Bmw E30 328/M3 Turbo-855hk

Bästa tid
402m 10.44sek 232.67kmh
Tjenare är ny här men här får ni lite bilder på min bmw e30 turbo 325 24v Tic som nog några känner igen sen billman ägde karossen! sen har jag efter det satt på lite tuning grejjer och köpt i stortsett bmwandreas 754hk motor köpte allt utom topp och kammar och sprut men kammar blir något värre än vad andreas hade sen har jag köpt lika sprut som andreas använde alltså ett Autronic sm2 box + Cdi 500r box,bilen ska bromsas om hos Vm Performance i västerås när allt är klart här i vår, toning skall göras runt om inom snar framtid på bilen + att lite dekaler ska på + Lackförsegling mm!!!

Bilen kommer idag åka till bmwandreas för byggnation av stor Ic och tryckrör insug mm i aluminium ska bli kul att se hur det blir !

Efter det ska motorn sättas ihop ordentligt bara blocket som är klart just nu, sprutet ska kopplas toppen kammarna sättas dit ,sen bär det av till vm peformance för en bänkning

Bilder Länk

Mvh Conny från V-ås
Ch
1.171
Christian L
325 turbo-88
Det det ser mycket trevligt ut=) Lycka till med allt...
*I
156
*IceMan*e36
328iM Touring-96
E36 328Turbo 761hk@920nm
Det där kommer nog bli en rätt giftig bil, såg den ju rätt mycke här i sommras också å då gick den ju inte heller dåligt..=) Lycka till med bygget..

mvh

BmW äR aLltid BmW!!!!
din länk funkar inte för mig =(

---
WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu!
funkar nu =)

---
WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu!
Ax
722
Axel_E30
325 IM 89 (fin)
325 tic 84 (kul)
325td 91 (bruksbil)
320 86 (junk)
"ska vi, ska vi bytta grejer med varan"
ra
976
rawsezx
Tesla Model X Long range Raven

Kanske får ta sig till västerås på ett litet studiebesök?! ;-)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.