|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hmm, den dagen jag får råd med en ny bimmer kunde jag tänkt mig att styla den med lister och en vanlig antenn, något jag aldrig skulle misshandla en bil med är vinge, det är alltför mycket fjortisvarning över det i mina ögon... Mvh Elvis |
|
|
Goddess, här har du ett till stylingtillbehör: Länk /// Gunnar E. |
|
|
Tex! Mona Lisa är en gammal o sliten tavla men underbart vacker. Hur fan skulle det se ut om jag stövlade in på galleriet o började bättra på tavlan enligt mitt tycke o smak?!? Den är ju fin o ska vara som den är!! Min bil är Mona Lisa o behöver inga förbättringar mer än kanske byta av ram!! *S* Så som min bil ser ut idag så är den orginal så när som sänkningen och mina personliga skyltar. Vill man styla bilen så skjortan står rakt ut o det blir tvärdrag i plånboken så finns det gott om Volvosar o köpa =) Trevlig helg alla!! =) Mvh BJÖRN Länk |
|
|
1Björn: Sa han som kör Volvo ibland! ;) |
|
| Jag tycker varje "stylingdel" på en sönderstylad bil är tufft , tex. ett par snygga fälgar eller en spoiler , men alltsamman på en och samma bil blir lite förmycket - original med originalfälgar har endå en viss charm ! | |
|
Varning för känsliga läsare! Jag vill ha GTläpp, Rieger Infinity II vinge, Ögonlock, 18" har jag redan, gangsterkeps är snyggt oxå. Hmm...det finns en väldig massa jag vill ha. Men som sagt, smaken är som baken. Vill även tilläga, jag köpte en "M-Power" dekal till framrutan men där gick gränsen sa min sambo. Den hamnade i ett skåp :(. Pyntade 400 kr för den med frakt. Nu bara ligger den o dammar. Ingen som vill köpa? :) // Leone Min bil Länk |
|
|
Jadu Leone, nog blir din bil 'indivuidual' efter den kuren!!! Frågan är bara om den orkar flytta på sig med all extra vikt och luftmotsånd! ;=)) /// Gunnar E. |
|
|
Little Goddess: Volvon byts ut i helgen till förmån för en Cheva!! =P Mvh BJÖRN Länk |
|
|
Björn: Vilken slags Cheva är det? Mvh Elvis |
|
|
1Björn: Shit! Nästan (men bara nästan) så att man blir avis! Grattis! =) |
|
|
M3:an hålls och kommer att hållas strikt original. Framtida bruks BMW kan jag tänka styla med original delar ock andra fälgar. Riger grejer och sånt skräp kommer aldrig att skruvas på mina bilar. Mvh Abbe Länk |
|
|
Här är ett bra exempel på en lyckad styling! :)) Länk ///FrIIk |
|
|
hmm...länkar fel.... Till vänster såt det styling. Kolla där det står... E36 komplett styling invendig och udvendig. Bilen ifråga är en Vit E36:a. Skall definitivt stajlas! ///FrIIk |
|
|
Det är iof bara en Cheva Astro -97 men den ska plockas ner o hel lackas, sänkas o monteras sidesteps på osv =P Har en idée om att jag ska ha stans häftigaste firmabil =) Får se till helgen när jag får den!! Kanske blir det en juckmobil a´la Dum Dummare *garv* Mvh BJÖRN Länk |
|
|
Synd, hade hoppats på en Chevelle... Dom har ganska mycket charm... Mvh Elvis |
|
|
Därmed inget ont sagt om Astron såklart! ;-) Mvh Elvis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.