|
|
|
|---|---|
|
Ska och kolla på denna imorgon, vad tror ni om den ?? Länk Har ni några tips om vad jag ska kolla på ? Hur fungerar det med servicen, är det Insp 1 sen oljeservice sen Insp 2 sen oljeservice etc. ? Pratade med en kille som påstog att det kunde vara någon jätteservice omkring 12.000 mil som skulle vara jättedyr, men det lät helt obekant för min del !? Bilen torde ju vara i mycket bra skick då ägaren lyckats entusiastförsäkra bilen !? | |
|
runt 12000 mil borde det vara dags för insp II för andra gången... Räkna med ca 9000:- /B |
|
|
Bistec; Inspektion 2 infaller vid ca 11-12 000 mil. Eftersom bilen gått 11 800 mil så är chansen stor att insp 2 redan är gjord. Hör med ägaren. F ö tycker jag bilen verkar väldigt fin. Den är dessutom färdigutrustad med uppgraderat chassi och bromsar vilket är väldigt bra om du planerar att köra lite bana. Det finns många tips på vad du ska kolla på en M3 E36 innan köp. Det finns vissa ljud du ska lyssna efter, annars är det i princip samma som alla bilmodeller. Sök på forumet så hittar du massor med info! Lycka till! Jens |
|
|
Tror den bilen har varit uppe i diskution förut. Sök så får du se. ///M3 |
|
classe |
någon som har länk till tidigare diskussion. sökte men hittade inget. eller åtminstone rubrik? |
|
tja.. Har inte den bilen varit ute till annons från och till i ett bra tag nu.. tyckte jag såg den till salu redan i somras/höstas.. Många ägare på kort tag?? |
|
|
Den blev aldrig såld..... Samma ägare i över fem år nu, totalt 4 ägare med ägaren i Tyskland. |
|
nikkieb0y |
vad gör man på insp2? Snart i bakspegeln nära dig... |
| Göre ba göre! Köp köp! Köpte nyss liknande, köp!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.