|
|
|
|---|---|
|
:=) Länk | |
| fynd..............:) | |
|
"OOOOBS!!!! BMW M5 FAST 520 SELGES!!!! M5 FELGOR ÅK LOGA JUR BILÄT M5!!! RÄSPEKKT HÅS FÄFFÄRÅNIHANNDLARET!!!! GOBBE KJURA PO PÄRKÄRING LITET BUKLA INET FARRAN " Vad i helv*te har killen skrivt går ju knappt att tyda :) Måste ju nästan vara ett skämt annars kan man undra vart världen är på väg.... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Okej när jag ser telefonnr och ser att bilden ser ut att vara från USA så är jag inte 99% säker på att det är ett skämt utan 100%! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Är du säker? Det kan ju vara flyttgods eller en bild tagen innan han importerade den också. INET FARRAN! RÄSPEKKT! :=) |
|
|
Inga M5 njurar sen står det automat och 520. Verkar inte vara mycket som stämmer. Helt klart nå skoj "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
Klicka på mer info så ser ni att länken heter humor "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
Va billig den va???? Undra vad de kostar att gora iordning den? =) ///M5-POWER |
|
|
Den ser ju visserligen lite risig ut men vafan den kanske går bra! Kostar ju 200 000 eller va det stog, då lär den gå som smort=) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.