AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
16.316

15 år och moped..

Sida 5 av 5
Visa användare
345
Gr8ride
BMW 325i cab -90
BMW M5 -89

BMW CS #4005
Nu är jag där igen - 15år på nytt!
Jag gick och köpte en ny Honda Zoomer i höstas. Nu smider jag plander inför våren och lite varmare dagar.

Jag hann köra 12mil innan snön kom. Den toppar 43km/h innan den stryper bränsleinsprutningen. Ibörjan åkte jag bara runt med ett dumt flin på läpparna, nu funderar jag på mer fart...

Gr8ride
Visa användare
44
micke folkesson
E30 318i-90
fan skulle jag börja läsa denna tråden för? hadde som 15åring en honda mt5:a otrimmad men i ett svagt ögonblick så köpte jag en 5halva cylinder av en kompis för pengar som jag egentligen skulle köpt en tävlings cykel för.. när farsan ville ha pengarna för cykeln så hadde man ju en del att förklara hehe blev snällt att lämna tillbaka cylindern och fortsätta åka otrimmat. fick sen ett återfall i 25 års åldern och köpte en fram king clipper troligtvis en 67:a som jag snurra rund länet med tillsammans med en polare det var skitkul! nu har jag börjat få abstinens igen men har tack och lov en flickvän som har ett stadigt tag i min örsnibb så jag inte går och gör något förhastat igen haha måste sälja av lite bilar innan jag köper något nytt haha
Is
468
Ismo
735iA -87
Ah, moped.. den tiden hade man svårt att gå i från.. körde min MT5 -90 i hela 10år
Slängde på "70cc" och sprängde cylindern i 130km/h.. sen 4år senare tog jag körkort lagom på min 28års dagen.
Conan999
Hade en Gilera med 70cc cylinder och 20 mm förgasare och drevat plus effektljuddämpare. Gick väl inte ha så mkt mera på.

Conan999
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Precis som Conan999 så hade jag också en Gilera. Trimmad som fäääään. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.