|
|
|
|---|---|
|
Länk Hur i hela Hisingen har killen hamnat där!!!?? | |
| Nu kan ingen sno bilen i alla fall:) | |
D-diddy |
Grodan: kan du inte korta ner beskrivningen av din bil. du förskjuter hela sidan.. David. "The unattainable is invariably attractive" |
| Nej, inte förens jag fixat bilder på den:) skämt åsido, klart kan jag det:) | |
| Nöjd? :) | |
|
Det lär ju inte vara många som försöker sig på att sno ens parkering när man inte är hemma! =) Det gäller att se det positiva i det hela. |
|
|
Hmmmmm, fin parkering. =) MVH Morgan. Länk |
|
|
>Stavros, du hann före! ja sökte på Ferrarri före ja skrev inlägget, därför ja inte fick ngr träffar ang. ämnet... sorry... men en fin parre är det i alla fall... =) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
De va ju synd att de hunnit ta bort bilderna bara... :-\ ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
300+ Yes! Jag vann! :) |
|
|
Haha..Luxemburgskyltad! Här nere råder ett stort underskott på P-platser så varför inte parkera på ett tak?? |
|
|
Ähh , det är ju bara en sleten ferrari.... E-12 Billy B-10 +XM TD Länk |
|
| kan kanske vara den lokala bilförsäljaren som tänkte sälja en trottoarkrockad ferrari? den måste ju inte ha skadats uppe på taket... | |
|
Han verkar kört för snabbt och hoppat lite på stenarna ? =) Man ser ju att front samt underrede inte ser så fint ut, och att stenarna ser lite repade ut. Han måste ha haft max med tur.. |
|
|
Max med tur?? Hmmm, vi definierar "tur" lite olika? Två bilar är fler än en.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.