|
|
|
|---|---|
|
Kolla länken: Länk Värkar lite väl billigt med tanke på milen... Dessutom har han kontrollerat milen hos BMW tråtts att han längre ner skriver att det bara e en ägare på bilen! Har han kontrollerat sina egna mil tro ;) | |
|
En ägare i tyskland kanske? Oreggad? Håller me, låter lite konstigt. Ny bild 12april- Länk |
|
| Tror inte att det är så konstigt med den. Många är ju rädda för BMW skall vara skruvade, han vill nog bara försäkra sig att ingen blivande kund hoppar över denna bil bara för att han inte skulle ha skrivit att milen är att lita på. Sedan priset är ju relativt. BMW ute i handeln kan man få rätt lågt nu, den har rasat mycket, men visst, skulle den kunna ha varit lite dyrare. Men vissa vill bara bli av med bilen. Det kan vara ändrade förhållanden och bilen skall bara bort. Tror att många gör en höna av en fjäder allt få många gånger och missar ofta när chansen knackar på dörren. | |
| Jag har ringt den kile och han sa till mig att den bil var såld,kongstigt att han fotvarande äger bilen. | |
| Beror ju på när den blev såld, tar ju lite tid innan vägverket har registrerat den nya ägaren | |
|
Priset känns inte extremt lågt, den är högst sannolikt nyimporterad och jämförs då med andra tysksålda bilar... /Simon |
|
|
Jag köpte min bil med mätarställnings intyg från BMW och den var REJÄLT skruvad.. :o( Den som inte äger en BMW är en olycklig människa |
|
| Han är bilhandlare och endast import. Har sett en hel del annonser i hans namn. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.