|
|
|
|---|---|
|
årsmodel 92 pris 69900 nån som vet om den e fin?? tack för info M-POWER! | |
|
Satt o kollade och hittade även jag den M5an, om du söker på "hagfors" så fanns det lite att läsa om den. Länk Länk /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Vanlig E34-stötfångare fram och bak, läckande stötdämpare bak (nivåreglering), gravt felplacerat M5-emblem bak, blandat vita och oranga blinkers mm. Nee, inget toppobjekt direkt, den har ju varit till salu i evigheter, bla i Bilsport under rubriken "samlarobjekt / originalskick". Anders.W - kolla om originalbilen på Orust (sterlingsilver M5-90) som brorsan (Schnitzer) talade om finns kvar till salu, mycket schysstare objekt och nästan samma pris, tyvärr har jag glömt var den fanns (länk), men kan reg nr om du vill ha, 17500 mil, svensksåld, 3.6 originalfälgar, servicebok, klima-aut mm, 73.000 :- var priset vill jag minnas. Har åkt i den en gång i tiden (runt 1997-98) och då var den i nyskick. //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
| Å framfälgarna felvända. Länk | |
|
Som vanligt då =) Tycker man ser ruskigt många felvända 3,8 fälgar! /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
| svara på hd 91 inlägg m5 92 i hagfors! tyvärr vet jag inget om stöt fångarna, bilen såg ut så när jag fick bilen ,tysken kanske beställde den så eller om det beror på att det sitter dragkrok på.emblemet är eftermonterat fanns inga på heller när den kom, att det sitter fel är väl inget stort problem, blinkers blandningen är väll inte snyggt men lätt fixat,att dämparna bak läcker har JAG TALAT OM FÖR ALL SOM RINGT;bilen används tyvärr inte mycket (45 mil på 1år) 2500 mil sedan 98. finns inga dämpare som mår bra av det,men när man använder bilen slutar det att läcka.Att det sitter 3,8 fälgar på är en smaksak,MVH bilens ägare!PS DET ÄR INGET KÖPTVÅNG PÅ BILEN... | |
|
yng: Du behöver inte ta åt dig. Folk bara konstaterar synbara fel. På bilen, inte på säljaren;) P.S. Jobbar du själv på Bilhallen i Hagfors? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
yng är vad jag förstår ägaren av bilen? /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Jag är inte heller ute efter att smutskasta någon, vi talar om sak här och inte person. Datan på den aktuella bilen (GD55435) ligger här framför mig, den var beställd med normala M5-stötfångare fram och bak, dragkrok med avtagbar kuldel monterades också på fabrik och då var det en speciell M5-stötfångare bak med lucka för kroken när kuldelen inte är monterad. Den stötfångaren och den främre har försvunnit någonstans, vilket man inte ska spekulera i, men det sitter inte originalgrejer på bilen i alla fall. Emblem hade den från fabrik, men tyskar hade nog plockat bort dem när ni fick den, det är ju lätt att flytta nuvarande märke till rätt plats dock. Håller med om blinkers och övrigt, har som sagt inte påstått att det är en skojare som säljer bilen, bara informerat folk om vad som är original och ev. inte bra på bilen, sen får var och en avgöra. MVH //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Fick mail från ägaren nu, den är inte till salu längre... /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
| Inga bekymmer HD91! Bra att veta om stötfångarna,bak sitter en med lucka för kroken men det är inget m5 stuk på den, har besiktigat ideg,har inte åkt mycket förut me bilen men nu tror ja att jag ska använda den i sommar,tyvärr mest stått i garaget. kan ju hålla med om att det inte ser bra ut 520 stötar. får väl skaffa ett par orginal. Kan du få speclista på bilen? | |
|
b97_knl: Av bilarna att dömma i yng:s signatur så är han ägaren utav bilhallen i hagfors. yng: Din e30 är fortfarande inte till salu? Körde tidigare SAAB 9-5 men har nu fått tebax förståndet och letar BMW!! |
|
| persson. Nix e 30 m3an är till ej salu(nr 030 på m3 registret) ska försöka åka en tur under helgen nu, ha en skön helg dä ska ja ha! | |
|
yng: jag har speclistan på bilen i wordformat hemma, den kan jag skicka över under helgen om du säger en e-post? Även lite beskrivningar och prisuppgifter (på tyska) om de aktuella tillvalen på den kan ordnas om så önskas (då i jpg bild format). MVH //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
HD 91 Du har mail! /Klas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.