|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Vill bara tipsa om att det i senaste numret av Classic Motor Magasin finns ett större reportage om en vit M1 från Förenade bil i Malmö. Kul läsning, snygg bil. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
| Bra reportage, ännu bättre bil. Ge mig! :) | |
|
Bilen finns att beskåda på Söderströms bilmuseum samt hos Förenade bil vid vissa tillfällen. Härlig bil,,härligt motorljud |
|
|
Markkus: det var länge sedan.....man hörde av dej... Grymt härligt reportage av M1'an ....Vill ha! E-12 Billy B-10 +XM TD Länk |
|
|
Markkus; jag känner till en PROCAR m1 som är till salu...intresserad ;-) Dom brukar även ta upp Söderströms M1 till knutstorp´s träffen... /Pelle |
|
|
Jag läste det igår. FY FAN vilket habegär. M1 är ju så otroligt vacker så det är helt sjukt. Ingen som vill ge mig en sån kanske??? =) MVH Morgan. Länk |
|
|
De ger inte direkt bort sina M1:or men handalren på länken denad har ett "trevligt" utbud av dom och en del andra godsaker om man nu önskar sig en ny vårleksak. Länk |
|
|
Man kan lugnt påstå att han INTE ger bort dem! 99.999 euro är sas en avsevärd summa för en M1'a =) Dock ser bilarna iaf ut att vara i mint condition. Fan, en M1 skulle verkligen sitta fint nu till sommaren! Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.