|
|
|
|---|---|
|
Tja e i stort behov av bakskärmar till min 84-a fick just samtal att dom ej finns i sortiment på bildelsimporten!! Nån som vet var man kan beställa dessa?? 635csi Rules!! | |
| Jag tror inte du är så jätte itresserad av dem när du får höra vad de kostar!!;) läste i en bilsport då en skulle köpa nya men de kostade 11300kr per sida!!!!! :0 | |
|
JA vet såg de med höll på o ramla o slå huvet hahahaha. men bildelsimporten hade för 600 kr per sida lite bättre pris. men gick precis ur sortimentet där, hade beställt men dom ringde upp idag= slut 635csi Rules!! |
|
|
600 per sida?? Då måste du mena skärmkanter, eller...? Såna finns här Länk 6&Del=Skærmkanter&Bil=BMW __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
tittade o de e väl bara kromade skärmkanter som man sätter på utanför. vill ha tag i ekonomi plåt o byta ut dom gammla helt. fanns i katalogen under ekonomiplåt i bildelsimporten tror inte de va såna där utan nya som man fick svetsa dit. 635csi Rules!! |
|
| jo ,det var jag som var i bilsport, hör gärna av dig om du får tag i skärmkanter någonstans. Jag letade överallt utan framgång,så det blev att knacka eller beställa hela bakskärmar, pris:11.300kr, inte så roligt... | |
|
Rump-nisse: ja så det var du!! den såg ju skit häftig ut den där!! Har du några fler och större bilder på den!! då spoilernytt är så dåliga på att ta foton på Riktiga bilar!!;) |
|
|
ta med en tigersåg till en bilskrot , hörselskydden på och kör igång ! finns två 6-serien på karstorp just nu. ser faktiskt väldigt rostbefriade ut. |
|
|
Håller med dig puppe ashäftig bil blev imponerad skulle gärna se mer bilder. har en granne med mycke kontakter som håller på o kolla runt ut mig just nu. får han tag i några till ett vettigt pris så skriver ja in adress. vart fanns skärmarna för 11 papp? va det hela baksärmar eller bara vid hjulhuset? 635csi Rules!! |
|
| Jo det var BMW uppe i luleå som skulle ha 11 papp, men det var för komplett bakskärm. har tyvär inga bilder , men jag hade tänkt lägga ut den i galleriet så småningom, så håll ögonen öppna! | |
|
TJA har hittat en firma på nätet som tar 38.79 euro per sida om jag har fattat det rätt "rear wheelarch" men vet ej kvaliten på grejerna. här e länken " man får skriva mail o fråga dom" www.wallothnesch.com 635csi Rules!! |
|
|
mike635: rear wheelarch är inte en hel bakskärm utan blir direkt översatt "bakre hjulbåge" troligen skärmkant dvs kromade skärmkanter eller något sådant... MVH Johan K |
|
|
När man kollar övriga modeller på deras hemsida finns det 2 st o välja på och det är innre o yttre rear wheelarch. och det är utbytesplåt för endast skärmkanter inte hela bakskärmen. kolla länken så får du se. vill man ha till en annan modell än på hemsidan tex 635an så kan man kontakta dom. mvh micke 635csi Rules!! |
|
|
Fick skärmarna idag ca 1000kr med frakt nu e de bra o klippa o svetsa ; ) 635csi Rules!! |
|
|
Såg idag att bakre skärmkanter fanns o köpa på bildetaljer men lite dyrare. www.bildetaljer.se |
|
|
KÖP INTE skärmkanter från www.wallothnesch.com lämnade in min för byte. killen ringde nu de va de värsta han hållt på med de såg skitbra ut när man la dom mot skärmarna perfekt tänkte man. men passformen va usel när det skulle bytas ska dit och kolla hur det blev nu man hoppas ju på det bästa!! mvh micke |
|
|
Tar upp en gammal tråd.. men jag letar efter bakre skärmkanter och det verkar inte finnas kvar på de här länkarna. Någon som vet var det finns idag? |
|
|
Hur har de gått för alla ?? nu e de min tur att ge mig in i denna helvetesletandet, måste byta båda bak. Hittade nån någon lösning tillslut el vad hände ?? |
|
|
Hei! Dette er fra Norge. Koed, Danmark har hjulbue (ferdig profil) til å sveise på. Koster 395 DK pr side. Sjekk hos www.koed.dk. Bra side dere har, følger med å har fått mange gode tips via denne side. Bestillte "bromsbomb" hos Motor Nord og fikk denne til halva prisen i forhold til hva denne koster i Norge. Men et firma som heter GS-bildeler i Norge har også deler som noen ganger er billigere enn i Sverige, tenker da på deler som er er orginal og som ikke produseres som alternativ del. ("pirat-del") Ellers eier jeg en 84 mod 635 Csi, importert fra Lichtenstein, så den har samme spec som i Sverige (3210ccm 197 hk) Men den var helt orginal med svært lite rust, spotsstoler, aut, CC. Er meget fornøyd. Denne bilen kostet i Norge i 1983 kr. 484.140 kr, så det ble bare en drøm å kjøpe en sånn på 1980-tallet. |
|
| Bix6 Tack av hela mitt hjärta =) ja hitta skärmkanterna, ser jäkligt bra ut !!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.