|
|
|
|---|---|
|
Hej ! lämnade iväg blocket på o-ringning igår, och jag skulle få bestämma själv vilken diameter på tråd och hur mycket den skulle få sticka upp ! Själv sa han att han brukar ha 1 mm tråd som sticker upp 0,2 mm ! Någon som kan rekomendera grovlek på tråd samt uppsticket ? MVH/Niklas | |
|
1mm tråd, med 0,3mm uppstick Mvh Andreas |
|
|
vad ska de vara för tråd*?? hört tallas om någon som hade tagit vanlig svets pinne som var tun eller tråd som man svetsar med??? Iron M/// |
|
|
s.k. pianotråd använder en del men jag tog 1mm rostfri tråd till svetsen och 0.3 uppstick. /Per |
|
|
är de mig svets tråd då eller?? Iron M/// |
|
|
Rostfri mig tråd 1mm 0,3mm uppstick Missa inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
| löder ni ihop ändarna då eller funkar det bra åndå? | |
|
Klippa av dom och fila till dom lite så att dom passar mot varandra Missa inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
| Skall väl vara några tiondelars glapp (värmeutvidgning). Enligt motorfirman som fräste spåren i mitt block. | |
|
Vart lämnar ni era block?!? Mvh Uffe |
|
| Jag lämnade in det på en motorrenoveringsfirma ! | |
|
No shit sherlock ;).. Jag kanske uttryckte mig lite svagt.. Men jag menar vilka företag.. Mvh Uffe |
|
Franke |
I borlänge tex. Så finns det en firma som heter Borlänge Motorrenovering. I falun finns det Åhmans Motorslip. Det är bara att titta i telekatolgen eller på internet |
|
jag lämnade in min på värmdö motorteknik, vart det ligger får du gissa själv :P TwinTurbo=Twice the fun :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.