|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Vad borde priset på en 323ci - 00 sv-såld som gått ca 12000mil ligga på? Utrustning: El sportstolar med fullskinn (ej minne) Harman/Kardon Multiratt 18" M3fälgar (helt nya) det mesta utan navi/tv | |
|
170' ? /Anders Länk |
|
|
Jag skulle tro som Anders. 160-170 kkr. Milen gör den svårsåld inom något år dvs 2-3 k mil. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
155.000:- max Bmw om du älskar att höras.. |
|
| Tycker det verkar som om dom flesta ligger runt 180 men då är dom inte ens svsålda, plus så är det inte alls den utrustningen. | |
| 155.000!?! Lycka till om du hittar en för det priset! | |
|
Länk 11´ mil, helskinn + "rätt utr." för övrigt för 159´ /Anders Länk |
|
| Jo.. men inte svsålt och orginal Harman/Kardon | |
|
Det är inget prisras på bilar som är importerade och utan HK-ljud. /Anders Länk |
|
| Må hända, men känns som om dom skulle stå högre i pris eller det kanske bara blir mer lätt sålt. | |
|
Lite mer lättsålt, tror jag. Jag kan ha fel... /Anders Länk |
|
|
328orna ligger ju vid 165 - 185 beroende på utr... 323orna ska ligga lätt under 160.. Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Beror väl lite på miltal, men som ett exempel kan jag säga att BMW satte ~160k i inbytesvärde för min 323a -99 (5500 mil) för ett par månader sedan. Och då drog man av en del för att färgen är svårsåld. Nu var jag intresserad av att köpa en annan begagnad bil (5 serie) men jag hade säkert fått mer om det varit ett nybilsköp. Ångrade mig senare i sista sekund... Givetvis ligger inbytesvärdet ett snäpp lägre än vad du skulle få för bilen om du sålde den privat, men 160k med det miltalet kan nog vara en rätt pricksäker gissning. Har du tålamod kan du säkert få några tusenlappar mer än så. / Peter |
|
|
En liten parantes... Lite kul att se hur diskussioner urartar sig i att blint stirra på miltal och årsmodell. För mig är skicket den absolut viktigaste faktorn, finns 3000milare som ser och är i mycket sämre skick än en 8000milare t e x. Dessutom betalar jag gärna några tusenlappar extra för en bil som är i utmärkt skick (även om jag kan få en likadan bil med lägre mil för samma pengar). Men det är ju jag det, och jag tillhör väl dessvärre en minoritet i detta fall :) / Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.