|
|
|
|---|---|
Lindahl |
Jag funderar på att köpa bil därifrån (330 cab), är det ngn som handlat där tidigare, erfarenheter. Jag antar att det skall vara ganska probelmfritt då det handlar om en auktoriserad BMW handalre och en ganska stor sådan. Vad bör jag tänka på? Jag är en novis på att importera bilar. Alla tips är välkomna! Mvh Christian Lindahl ------- Med feritta hela vägen...låter fint |
|
Om du läser alla steg här: Länk Så kommer du vara väl förberred på vad som komma skall. De är väldigt riskfritt att handla av aukt bmw återförsäljare i tyskland! Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Nu är nog riskfritt fel ord, men de är iaf så att de står alltid för vad de säger. Samt säljer vad jag aldrig bilar med "skruvad" mätare. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Min far köpte bil därifrån.Och det gick hur bra som helst. Han sa att det var nå stenskott på huven men när han kom ner så fick han leta bra länge innan han hittade det. Så vad jag vet så berättar de allt som kan vara fel på bilen Har själv handlat på Bmw utan problem. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
Lindahl |
Hur är det då med prutmånen i tyskland, hur vågar man ligga på? Mvh Christian Lindahl ------- Med feritta hela vägen...låter fint |
| BMW München brukar kunna ge 3% till privatpersoner och 5% tilll "dealers". Bilar på export kan hanteras som dealerbil, dvs du kan få 5%. | |
| Nån som kan deras hemsida? | |
|
Länk ----- Mvh Nisse Länk |
|
| Oj oj vad svårt det är när man inte kan tyska, var kan man söka efter derras begagnade bilar? | |
|
Gå till gebrauchte automobile.sen går du ner till suche och klickar där så får du upp alla bilar. ----- Mvh Nisse Länk |
|
| hmm, länken funkar inte | |
|
Funkar perfekt på alla mina datorer hemma i allafall.om du kommer in på sidan där du kan välja märke,modell osv.så går du på fliken marke och väljer BMW.och på baureihe och väljer den modell serie du är intresserad av.om det är något speciell utrustning du är intresserad av så fyller du bara i rutorna till höger översättning finns ju här på autopower. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
nej du Nisse sidan för hojar funkar men PKW sidan är död... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Magnus prova klicka 2ggr på gebrauchte automobile så skall du se att du kommer till urvalssidan. | |
|
Nuså med min gamla iMac ( klipp nya PCn klarar väl inte ut det.....) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Det fanns en hel del att välja mellan eller hur.bla 357st 3 serie modeller.280st 5serie modeller bla. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.