|
|
|
|---|---|
|
Tjena, står i valet och kvalet att köpa en 540iA Step. -97 och undrar vad expertisen tycker bilen är värd? EJ skinn och sollucka :( Men annars det mesta. TV-Navi, Xenon, PDC, Klima, Larm, Mok-värmare, CD-växlare, HIFI-paket, 17" Alpina med fina nya däck m.m. Rullat snart 19000 mil, men det fina är att det verkligen inte märks. Importerad -00, komplett servicehistorik! 1 ägare i tyskland, 1 i sverige. Har lånat bilen över dagen nu och den går perfekt. Inga bucklor eller repor. Ja jävligt fräsch helt enkelt! Allt verkar lira bra Vad ska jag betala för denna fullservade långmilare? Mvh Tompa | |
|
Kolla se.mobile.de och se om du kan hitta liknande bilar, skulle tro att värdet i tyskland är ungefär det samma som i Sverige.... /Simon |
|
|
Den här har ett "bra" pris: Länk "Din" 540 borde kosta 110´-125´? Mvh |
|
|
Så om man får den för 100.000 kr borde man inte gråta? Nya vinterdäck på 16" och alla originalnycklar till dessutom fick jag höra :) Fan man kanske skulle klippa till... |
|
Ante25 |
Man får vad man betalar för ,Glöm inte det, Bli inte dumsnål En "billig" 540 kan bli en jättedyr 540. Stirra dig inte blind på prislappen! |
|
På tal om billiga 540: Länk Ett klipp eller någon som fyller år? BMW CS #5139 |
|
| J.L: Självklart kommer denna bilen sätta prisnivån på övriga beggade 540 i hela sverige nu, "..jag såg en för 65' bla bla..." | |
Ante25 |
Tror ni på fullaste allvar att man säljer en fin 540 e39 för 65000 om man är helt frisk? |
|
Tompas. Har själv varit och kollat på den bilen. =) Schnelle fart, Härliche fart. |
|
735 |
Herr Gaspedal: Intryck??????????? |
|
65' är ju grymt billigt för en 540 e39 om bilen är i ok skick. Fast det ringer säkert folk på annonsen och bjuder 30' iallafall :) Sämt åsido, den här 540n har väl legat till salu på Blocket tidigare men med högre pris har jag för mig. |
|
|
Det är väl inget konstigt med 65KSEK om personen absolut vill bli av med den, dock ger det ingen bra bild av ett snittpris förståss. Själv anser jag att priserna på mobile.de i hög grad styr de svenska priserna, finns många 540 som stått nästan ett år osålda på mobile, tror inte att allt beror på lathet att radera dem ur databasen.... /Simon |
|
|
Herr Gaspedal: Åfan är du säker på detta? Fick in den på jobbet för att par dagar sedan och trodde jag hade första tjing :D |
|
|
Mmm. Det låter precis som den jag kollat på. Jobbar du med bilrekond eller? Du har fortfarande första tjing på den. =) Jag kommer inte att slå till på den p.g.a att han inte kan ta inbyte på den. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Ok, bra att höra att tjingen fortfarande är min hehe. Första ska det kikas på en 325i Cab -94 imorrn och om det går väl blir det ingen 540. PS. jobbar på bilfirman som har till uppdrag att sälja bilen DS. |
|
|
Hmmm. Så du jobbar på bilfirman men frågar om den e värd priset? Vilken firma jobbar du på? Schnelle fart, Härliche fart. |
|
| Jag undrar pga att jag kanske själv vill köpa loss bilen och använda för eget bruk. Vill därför se bmw-expertisens kommenterar angående värdet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.