|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om inredningen ifrån en sedan passar i en Touring, tänkte främst på baksäte. Tack på förhand. | |
|
Har inte provat men tänker man logiskt så borde det inte passa. Eftersom sätet på en touring är fällbart så är det helt andra infästningar. /Lasse |
|
|
Jag var rädd för att det var så, nu minskar utbudet rejält. |
|
|
jag har fällbart baksäte på min sedan..... Rickard |
|
|
Rickard: Det har jag aldrig hört talas om. Kan du fälla hela/delar av ryggen? Är det original? /Lasse |
|
|
Har inte fällbart i min egen bil men enligt instruktionsboken finns det sedaner med fällbart säte. 60/40-delning. |
|
| Har sedaner med fällbart baksäte bältena i ytterkant? | |
| Den 525:an jag hade förut hade fällbara säten bak. De var fördelade som 60/40 ungefär med den stora delen på förarsidan. Bältena satt (precis som på den 540:an utan fällbart säte jag har nu) i mitten med låsen i ytterkant. Kommer inte ihåg säkert men jag tror att låsningen av ryggstöden satt i mitten av varje sektion, upp mot hatthyllan... vilken alltså touringen saknar... det mesta är nog samma, men låsningen är olika placerad... kanske kan du köpa "sedansäten" och byta bakdelen på dem till de du har nu... | |
| Tillrättaläggande: när jag pratade om "låsen" i första fallet så menade jag bälteslåsen och när jag pratade om "låsningen" i anda fallet menade jag låsningen av ryggstöden... | |
|
Osprey: Ja det kanske vore en lösning, tack för tipset. |
|
| min 540-95 hade helt fällbart baksäte! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.